Wanneer je als horeca onderneming ook een goede locatie bent voor vergaderingen, is het logisch als je hier zoveel mogelijk uit wilt halen. Misschien vraag je je als ondernemer af in hoeverre het mogelijk is om het voor jezelf zo makkelijk mogelijk te maken, tijd te besparen én een hoger omzet te behalen. Dat is mogelijk.
Krijg je regelmatig veel offerte aanvragen maar kun je ze niet allemaal op tijd verwerken of zoek je naar een manier waarop je alles omtrent een vergadering of ander event kunt regelen? Maak dan kennis met de Magic Meeting Manager: de software voor alles wat te maken heeft met het organiseren van evenementen. Ontdek hier alle voordelen van de Magic Meeting Manager en lees alle belangrijke informatie over dit systeem.
Maak het plannen van vergaderingen nog makkelijker voor de klant
De Magic Meeting Manager is een uniek systeem dat het plannen van vergaderingen een stuk eenvoudiger zal maken. Het is een veelzijdige Event Manager voor elk event en dat betekent niet alleen vergaderingen, maar ook bruiloften, babyshowers en verjaardagen. Het wordt makkelijker dan ooit voor klanten om een vergadering bij jouw horeca locatie te boeken. Met de Meeting Manager kunnen klanten zelf offertes maken op de website en een vergadering of ander event zelf online beheren. Dit zorgt niet alleen voor een efficiënt beheer, maar het is ook zeer gedetailleerd.
Wat zijn de voordelen van de Magic Meeting Manager?
De Magic Meeting Manager heeft een aantal belangrijke voordelen waar jij als ondernemer van kunt profiteren. Maar dit systeem is ook zeer waardevol voor klanten, omdat zij op deze manier een zeer duidelijk beeld krijgen van de kosten voor een vergadering of ander evenement op jouw locatie. Ze kunnen zelf wijzigingen doorvoeren en op deze manier een gedetailleerd beeld creëren van de mogelijkheden. Dit zijn de belangrijkste voordelen van de Magic Meeting Manager:
- Veelzijdige Event Manager voor elk event: het maakt niet uit wat voor soort evenement er geboekt moet worden. De slimme software biedt de juiste tools voor de klant om een evenement te boeken bij jouw horeca onderneming.
- Het enige cloud-based systeem voor vergader-arrangementen: je biedt dit aan op jouw eigen website. Binnen enkele minuten wordt er een persoonlijke en gedetailleerde offerte gemaakt voor een vergadering.
- Alles op één plek: boekingen komen direct in jouw beheer en de agenda. Communiceer, voer live wijzigingen door, maak draaiboeken en factureer direct.
- Efficiënte organisatie: je organiseert alles met de Magic Meeting Manager: van zaalkeuze en keukensheets tot klantenbeheer en facturatie.
Tijd besparen en meer geld verdienen met de Magic Meeting Manager
Een veelzijdige Event Manager voor elk event, dat is wat je krijgt wanneer je kiest voor de Magic Meeting Manager. Doordat alles zich op één plek bevindt, wordt het een stuk makkelijker om alles te managen. Dit heeft als voordeel dat je veel tijd gaat besparen die je anders verloren was gegaan. Dankzij de Magic Meeting Manager heb je meer tijd over en zijn de volgende zaken verleden tijd:
- Het zelf bijhouden van alle administratie; dit is nu allemaal geregeld met Magic Meeting Manager;
- Contact opnemen voor facturen en offertes met leveranciers en klanten; dit gaat nu allemaal via de Meeting Manager;
- Veel tijd spenderen aan het opmaken van offertes van meerdere klanten; klanten kunnen dit nu zelf grotendeels online doen met de offerteplanner;
- Geld verliezen doordat je teveel tijd kwijt bent aan het maken van meerdere offertes;
Met de Magic Meeting Manager heb je meer aanvragen van offertes via de website, maar je kunt ze ook veel sneller verwerken. Dit betekent dus dat je meer tijd hebt en tegelijkertijd ook meer klanten aantrekt. Het is voor klanten enorm aantrekkelijk om zelf een offerte te maken zodat zij precies weten waar ze aan toe zijn. Voor jou scheelt dit ook enorm veel tijd en kun je deze tijd aan andere zaken besteden. Wist je dat je met deze veelzijdige Event Manager voor elk event zo’n 80% aan tijd gaat besparen? Daar staat vervolgens ook nog eens tegenover dat je 65% aan extra offerte-aanvragen kunt verwachten.
De veelzijdige Event Manager voor elk event is voor iedere website mogelijk
Het boeken van een vergadering is voor veel klanten nu makkelijker dan ooit. Je hoeft met de introductie van de Magic Meeting Manager niet bang te zijn dat de uitstraling van jouw website wordt overgenomen of niet meer zichtbaar is. Integendeel: de software is white-label en wordt dus volledig aangepast aan jouw instellingen, kleuren en afbeeldingen. Het design van je website gaat niet verloren maar wordt juist versterkt met de komst van de Magic Meeting Manager.
Alles op één plek: wat wil je nog meer
Alle klanten en leveranciers op een plek, de organisatie van een event op een plek: dit is waar je van kunt profiteren wanneer je kiest voor de Magic Meeting Manager. Stuur automatische emails voor facturen, maak gebruik van slimme tools en zorg ervoor dat een evenement zo gedetailleerd mogelijk wordt gepland. Zo wordt het voor jezelf en voor klanten nog aantrekkelijker om een vergadering of ander evenement bij jou te boeken.
Wist je dat veel horeca ondernemers nog steeds op zoek zijn naar een compleet systeem voor hospitality? Deze zoektocht komt bij Magic tot een einde: want deze software is het antwoord op al je vragen. Haal meer uit je bedrijf en je carrière met deze slimme en veelzijdige event manager voor elk event.
Vraag een demo aan of neem contact op met een expert
Ben jij benieuwd naar de mogelijkheden met deze veelzijdige Event Manager voor elk event? Dan heb je meerdere opties: je kunt de software direct aanschaffen en gaan profiteren van alle voordelen. Je kunt ook eerst wat meer informatie opvragen bij de experts op dit gebied: zij kunnen je alles vertellen over de werking van het systeem en hoe je daar als ondernemer optimaal van kunt profiteren. Tot slot heb je ook de mogelijkheid om een demo aan te vragen van Magic. Hiermee kun je alvast een voorproefje krijgen van wat dit systeem jou te bieden heeft. En daarna wil je nooit meer terug!